Pink Taste

Det här är en drink som jag själv har kommit på.. Den är väldigt läskande och god.. Passar allas munnar tror jag, och alla tider.. Om det är någon som vet något namn på den här drinken får ni gärna säga till.. Men tills vidare kallar jag den Pink Taste och att jag har kommit på den.. :)
 
PINK TASTE
 
½ Lime
½ Kanelstång
6cl Vodka
Hartwall red soda
is
 

Skär limen i klyftor och lägg den i ett highballglas och mosa den lite. Lägg i is och kanelstång.. häll i vodkan och red soda och rör om lite.. tadaaa färdigt. varsågod och njut.. :)
 
 
Hoppas Den Smakar :) Puss occh Kram!
Moya
2017-03-16 @ 17:07:52
URL: http://mojitoontherocks.blogg.se

Den här drinken låter intressant! Kanske får ta och prova någon gång. Besök gärna min drinkblogg också. Den är också relativt ny och jag uppdaterar inte jätteofta. Men det skulle vara roligt med lite besökare och konstruktiv kritik och förslag på drinkar/krogar som folk vill att jag ska skriva om.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

drinks.blogg.se

Bloggen som innhåller goda och enkla drinkar med detaljerade beskrivningar så alla klarar av att göra drinkarna..

RSS 2.0